fredag den 15. maj 2015

I would love to wear + H&M rabat

Shorts // Top // Sko // Solbriller // Halskæde // Blazer 

Nu er det efterhånden et par dage siden jeg fødte, men kan stadig ikke helt komme i mit gamle tøj. Eller jeg har ikke prøvet, da jeg ikke føler min krop er tilbage ved det gamle endnu. Men det er heller ikke noget jeg har sønderligt travlt med, for vil hellere hygge mig med min lille skat, frem for at kæmpe en kamp for at smide kiloene. Men regner dog med snart at starte også skal jeg nok give jer en lille update omkring hvordan det går. Men ligeså snart jeg er tilbage ved det gamle, ville jeg ønske jeg kunne oppe i et sæt som dette, for det er da bare indbegrebet af sommer og sol. 
Jeg overvejer meget at bestille shortsene hjem, specielt nu hvor H&M giver fri fragt ved brug af koden 2977 og når de ikke koster mere end 49,95 kr. For så kunne det være et lille mål for mig at komme i dem til sommer for alvor kommer til Danmark. Men generelt måtte hele sættet faktisk gerne flytte her hjem at bo, hvis det nu skulle være. For jeg kunne lige se mig selv gå en tur med barnevognen en varm sommerdag i dette sæt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar