mandag den 11. maj 2015

Når 2 bliver til 3 // Velkommen til verden



Som i jo nok har lagt mærke til, har der været meget stille herinde den sidste uges tid. Hvilket der er en helt særlig grund til, jeg er nemlig blevet mor, min kæreste er blevet far og vovse er blevet storebror. Det har været en uge med mange store følelser, som mest af alt har været glade følelser. Jeg vil dog heller ikke ligge skjul på at det er hårdt, meget hårdt at blive mor. Men det er det hele værd når man ligger og kigger på det mest fantastiske lille væsen. Der er masser at fortælle og det tager jeg at deler lidt op på bloggen over det næste stykke tid, men for nu vil jeg bare sige, at vi er alle 3 (4) hjemme igen, efter næsten en uge på sygehuset og vi er så småt ved at falde til ro her hjemme. Nu vil jeg smutte tilbage og kigge på min dejlige baby, kan i have en dejlig dag <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar