lørdag den 23. maj 2015

New In


Det er ikke meget tøj jeg køber til mig selv for tiden, men til gengæld så har jeg svært ved, at lave værd med at købe tøj til lillemanden og i går var ingen undtagelse. 
Hr kæreste og jeg var kørt i Rosengårdcentret, for at finde en ny mobil til herren. Det eneste vi dog kommer hjem med er denne fine trøje til lillemanden. Men til gengæld havde vi en virkelig hyggelig tur og jeg kan varmt anbefalede Rosengårdcentrets familieområde, hvor man kan trække sig tilbage og give de små noget at spise og en tør numse uden hele verden står og kigger på, hvilket jeg synes er virkelig rart. Det er sådan noget der gør at jeg nok fremover vil vælge at kører derude, hvis jeg skal shoppe. 
Men tilbage til trøjen. Jeg har længe været på jagt efter en trøje i str. 50, som han kan have på over en body, når vi f.eks. skal ud og kører eller på anden måde være et sted hvor det godt kan være lidt køligt. Han er en dreng, som har nogle med livlige arme som ikke er meget for at blive indenfor en dyne, så de kan til tider godt blive lidt kolde. Derfor var jeg lykkelig da jeg så denne i H&M, for den passer lige på de ønsker jeg har haft, så jeg var ikke mange øjeblikke om at tage den med mig. Den er da også allerede blevet vasket og han har den også på i dag, hvor vi skal på en tur til Århus for at besøge hans moster og onkel. 





Den er desværre ikke til at finde på deres hjemmesiden, men der er en som ligner meget her og som også koster 99 kr. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar