torsdag den 14. maj 2015

Terminsdato // 14 maj


Så nåede vi min terminsdato, og hvor er det dog mærkeligt at tænke på det er denne dag vi har set frem til i de sidste 9 måneder, men det er endnu mere mærkeligt at jeg allerede sidder med min dejlige babyboy i armene. Jeg havde aldrig forestillet mig da jeg blev gravid at jeg skulle føde før tid, det har bare aldrig været en mulighed for mig, for alle siger altid at man som førstegangs fødende, går over terminen. Så det at han kom før min termin havde jeg lidt svært ved at forstå, at han faktisk var min. Men når det er sagt, er han den bedste og vil ikke byttet den første tid vi har haft sammen, for noget andet.
 
 


Dagen i dag har vi brugt her hjemme på at slappe af og nyde det gode vejr og lillemanden har fået sin første lur udenfor, dog sad vi ved siden af og spillede, med det var udenfor. Det har været dejligt bare at have en dag herhjemme, hvor vi intet har skulle og vi bare har kunne nyde hinanden og vores lille nye familie, håber i har haft en ligeså dejlig kristi himmelfartsdag <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar