onsdag den 27. maj 2015

Onsdagsønske #45


Jeg ved ikke med jer, men jeg har ofte to-tre par ynglingsjeans også har de andre det med, bare at ligge stille i skabet. 
Sådan er det ihvertfald her hjemme lige nu, så derfor er jeg gået i gang med at kigge alle mine jeans igennem, for at se om der var nogle der måske trængte til en udskrifte pga de er for slidte. I den anledning faldt jeg over at mine sorte bukser, som er i den kategori, hvilket nok er derfor jeg ikke bruger dem. Derfor har jeg brugt min fritid har til aften på at søge lidt rundt på nettet efter nogle sorte jeans og jeg faldt over disse jeans fra Asos, og jeg ville bestemt ikke have noget imod at de blev en del af min gaderobe også er de på tilbud lige nu, så man kan få dem til 699,99 kr frem for de 2059,96 kr, hvilket jeg synes er et virkelig godt tilbud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar