mandag den 25. maj 2015

Boliginspiration // Stuen


Vase: H&M // Sofa: Ikea // Sofabord: Ellos Home // Lysestage: ?? //  Pude: Ellos Home // Pude: H&M // Plaid: Klippan // Turtelduer: Kay Bojesen

Alle overstående ting måtte gerne flytte ind i min stue asap! Nu hvor vi efterhånden er ved at være færdige med huset, føler jeg også at vores nye hjem trænger til nogle nye møbler, og disse overstående ting, ville passe perfekt sammen derind til. 
Jeg er specielt helt vild med vasen fra H&M, hold nu op hvor er den smuk. Det er en vase man ikke engang behøves at have blomster stående i, for at den pynter også koster den kun 69,95 kr, hvilket jeg synes er et fund til de penge. Jeg synes faktisk at de på H&M's hjemmeside har nogle ret så flotte ting til hjemmet, jeg kunne ihvertfald hurtigt finde de første 10 ting jeg gerne ville bestille hjem. Sofaen fra Ikea er allerede en vi i fælles skab her hjemme har været ude og kigge på, vi har faktisk over været ude for at købe den. MEn selvfølgelig er den udsolgt i Ikea lige nu og de ved ikke hvornår de får den hjem igen. Jeg håber dog det er snart, for vores gamle sofa er ikke rigtigt til at få ren igen efter vi den har været med i en ombygning. 
Hvem giver mig lige en masse pengene så jeg kan købe det hele, for jeg kan jo ikke kun nøjes med at købe noget af det? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar