fredag den 22. maj 2015

2 år med min kæreste // A Tastful Gift



Hvad giver man sin udkårne i gave? Det er altid det gode spørgsmål synes jeg og da hr. kæreste og jeg havde 2 års dag den 1 maj, var ingen undtagelse. 
Han ønsker sig altid tøj, gryder eller andet praktisk, men jeg synes han skulle have en lidt romastisk gave. I min søgen på hvad det dog skulle være faldt jeg over chokolade designfirmaet Choko Choko Yeah, som gave mig den genial ide, at jeg ville have lavet en æske med personlige chokolade til ham. Et billede af ham og mig trykt på chokolade. Hvor romatisk (og sejt) er det ikke lige? Det eneste lille minus er dog at han nu ikke nænner at spise dem, da han synes de er så fine. 

Choko Choko Yeah laver også tekstchokolade, logochokolade mm. Man kan få det lavet lige som man vil have det og det må jeg sige er en personlig gave, som ikke nødvendigvis kun behøves at være til ens kæreste. Man kan bruge det til fødselsdagsgave, morsdags gave osv. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar