mandag den 29. juni 2015

Vægttabsupdate #3



Det går ikke som ønsket i disse uger, jeg synes det er så svært at tage mig sammen og falder alt alt for let i. Som f.eks. i lørdags hvor vi både spiste flødekartofler og chips, hvilket jo bare ikke ligefrem er slanke kost. Men selvom det ikke ligefrem kører på skinner, bliver jeg ved. For selvom det ikke er lykkes sidste uge (og ugen før det), så kan det jo sagtens lykkes denne uge, jeg tror ihvertfald på det. 
En af grunden til at jeg har så svært ved det lige nu, er at jeg igennem hele min graviditet har været hæmmet af kvalmen, så jeg har stort set ikke kunne spise noget. Så nu hvor jeg igen har et normalt forhold til mad, så har jeg bare lyst til det hele. Hvilket jeg til tider har ret svært ved at modstå, specielt når hr. kæreste er med på at spise usunde ting. Men hvis jeg gerne vil se resultater, så er det bare tilbage op på hesten og blive ved med at kæmpe. 
Selvom det hele lyder som om det er gået galt denne uge, er det det langt fra. Jeg har været ude og gå en masse lange turer med barnevognen og vovse, jeg har også spist sundt, så helt galt er det ikke gået. 

Jeg har den sidste uge holdt vægten, så jeg har hverken tabt mig eller taget på. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar