mandag den 22. juni 2015

Vægttabsupdate #2


Min hverdag har været lidt hektisk de sidste uge, derfor får jeg ikke levet så sundt som jeg gerne ville. Jeg har haft en syg og meget pylret dreng, som i 3-4 dage ikke har ville andet end at hænge på sin mor, hvilket ikke gør det let at lave mad og derfor har jeg ofte valgt den lette løsning frem for den sunde. Hvilet godt har kunne ses på min vægt, desværre. 
Men til trods for at jeg selvfølgelig er lidt træt af at det er gået så dårligt det sidste stykke tid, så er der ikke andet for end at jeg må op på hesten igen og håber på at det på mandag er gået lidt bedre. 

Jeg mangler ofte lækker opskrifter på let mad, så kan laves let i en travl hverdag. Så hvis i har nogle lækker opskrifter må i hjertens gerne dele dem med mig. 

Jeg har den sidste uge taget 0,3 kilo på. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar