onsdag den 10. juni 2015

Et år siden // Juni 2014

For et år siden svømmende jeg rundt i Egypten sammen med hr. kæreste. 

Juni måned sidste år startede ud med 14 dages ferie, som blev brugt på lidt forskelligt. Det jeg husker tydeligst er dog vores ferie til Egypten, derfor var der også mange solrige indlæg her på bloggen. Men juni måned blev også brugt på meget andet. 


.. hvor jeg viste jer de fantastisk omgivelser jeg havde holdt ferie i. Hvor kunne jeg godt bruge sådan en tur igen lige nu.  

.. var jeg på en sejl tur, hvor hr. kæreste fiskede og jeg nød en lækker udsigt og fik lidt sol. 

.. drak jeg danskvand med hyldeblomst, som for mig bare er indbegrebet af sommer. 

.. spiste lækker grill mad, hvor vovse syntes han skulle sidde med til bords.


.. vi var på oplevelse i Danmark, hvor vi var en tur oppe på Himmelbjerget. 

.. jeg spiste kæmpe is og så på Skt Hans Bål.


.. jeg kiggede tilbage på min egen studenter tid og ønskede de nye studenter tillykke med huen. 

Kan i huske hvad i brugte Juni måned på sidste år? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar