mandag den 8. juni 2015

Vægttabs Update #1


Sidste år inden jeg blev gravid var jeg i gang med et vægttab, hvor jeg havde tabt omkring 8 kilo. Men på grund af min graviditet, måtte jeg stoppe det og vente med at tage kampen op igen til jeg havde født. Lige efter fødslen var jeg dog langt fra klar til at gå på kur igen (må man heller ikke når man ammer.) Jeg havde brug for at have lidt tid til at finde mig selv og min familie igen inden jeg startede. Men i mandags da hr. kæreste igen startede på arbejde og babyboy og jeg fik en hverdag her hjemme, var jeg klar til at det skulle være nu. Jeg er ikke gået på nogle streng kur, eller noget. Jeg tænker måske bare lidt over hvad jeg spiser og prøver at vælge det sunde alternativ frem for det usunde. Men jeg spiser stadig lidt slik og drikker sodavand engang i mellem. Men det skal der også være plads til. 

Jeg tog en del på i min graviditet og desværre er ikke alle kiloene forsvundet endnu, så det er dem jeg må starte med at kæmpe med at få væk. Men sådan er det, for har jo fået den dejligste guldklump ud af det. Jeg må stadig ikke træne sådan rigtigt, da jeg ikke har været til 8 ugers undersøgelse, så det eneste motion det bliver til er gåture med barnevognen. Men satser på at jeg inden længe vil prøve kræfter med en cykeltur igen, men har ikke været oppe på en cykel i snart 4 måneder, så frygten for at det kommer til at gå pænt langsomt er der, men man skal jo starte et sted. 
På madfronten, er det hovedsagligt blevet til salat, pasta, æg og smooties, så det er ikke fordi jeg har opfundet den dybe talleken denne uge, men det er godt og det er jo det der er vigtigst. 

Jeg startede mandag med at måle og veje mig, så fremover vil jeg prøve at give en update on mandagen, på hvordan det går. For nu hvor det er sagt højt, er det også lidt lettere at leve op til. 
Jeg har den sidste uge tabt mig 1,2 kilo.  Håber i vil følge min kamp. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar