søndag den 7. juni 2015

Baby mode #1 + lagersalg hos papfar


Shorts: H&M // Body med lange ærmer: Name it // Jumpsuit: H&M // Natdragt: Joha // Bukser: H&M // Hagesmæk: Name it // Body med striber: Katvig 

Babyboy er ved at vokse ud af str 50, så derfor er jeg gået på jagt efter lidt nyt tøj til ham i str 56. Jeg har købt lidt til ham i den str, men med den mængde tøj han til tider bruger, har jeg brug for lidt mere til ham. 
Tingene ovenfor ville jeg bestemt ikke have noget imod blev en del af hans gaderobe. Jeg er vild med alle dele, men jeg er specielt vild med bukserne fra H&M, har jeg kigget på en del gange, så mon ikke næste gang jeg bestiller lidt hjem fra hjemmesiden at de kommer med. Natdragten fra Joha har jeg også set mig en del lun på. Joha er generelt bare et lækkert børnetøjsmærke, som jeg rigtigt gerne ville have lidt mere af i hans gaderobe. 

I dag kommer dagen også til at gå med at kigge på babytøj, for vi skal nemlig til lagersalg ved Papfar. Mærket papfar ejer han endnu ikke noget af, men jeg har hørt mange tale godt om det, så det bliver spændende at se hvor meget jeg ender med at købe. 
Hvis i også gerne vil til lagersalg hos papfar, er det i Vejle og i kan finde adressen og det hele her
God søndag <3 

1 kommentar: