lørdag den 20. juni 2015

I would love to wear

Bukser: H&M // Clutch: Dixie // T-shrit: J. Lindeberg // Sko: Pieces // Halskæde: H&M 

Jeg sammensatte forleden dette fine look, som jeg med glæde ved hoppet i her til aften, hvor jeg skal til fødselsdag. Det er et enkelt, simpelt og et meget fin look. Hvor jeg er vild med alt. Specielt de lyserrøde bukserne, de fine hvide t-shirt og den lyserrøde clutch måtte hjertens gerne få en plads her hjemme.  

I aften skal jeg til fødselsdag ved min svigerinde og jeg skal have lillebror alene med, da hr. kæreste har vagt, så han kan ikke tage udenbys. Jeg er spændt på hvordan det kommer til at gå, for det er første gang jeg skal ud og kører så langt med ham alene, men nu må vi se, jeg krydser finger for at det kommer til at gå godt. 

Kan i have en dejlig aften <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar