lørdag den 13. juni 2015

Jeg længes efter ....


Sol, varme og FERIE!!! 
I dag hvor vejret virkelig ikke har været særlig godt, kribler og krabler det i mig for at komme på ferie. 
Jeg længes efter sydens sol og smukke strande. Desværre bliver det ikke til meget ferie for os i år, pga lillemanden er kommet til verden. Så jeg håber virkelig at det danske vejr viser sig fra sin gode side, så jeg kan komme ud og nyde det. Satser stærkt på nogle varme dage, så jeg kan komme ud og ligge på et tæppe i haven og forhåbentlig komme en tur til stranden. 

Nu hvor vi ikke skal på nogle sommerferie i år. Har snakket om at tage væk en forlænget weekend her i løbet af juli måned, men så kommer det store spørgsmål, hvor skal vi tage hen? Vi har en lille baby der på det tidspunkt er 2-2,5 måned, så det skal være et sted hvor vi kan tage ham med. Hvis i har nogle gode ideer, skal i være mere end velkommen til at dele dem, for lige nu kan vi ikke rigtigt finde ud af hvad vi skal finde på. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar