tirsdag den 2. juni 2015

Så kom han til verden // Mød min søn

Nu må tiden være til at jeg introducere jer for min søn, så her er han. 


Han kom til verden d 4/5-15, efter et langt igangsættelsesforløb. 
Fødslen forløb godt, det er dog en oplevelse hvor jeg komme hele følelseregistreret igennem, for det er både noget af det værste jeg til dagsdato har prøvet, men det er også det største jeg har oplevet, hvilket lidt modsiger hinanden. Men nu hvor han kommet til verden, ville jeg gøre det hele igen, for han er bare for dejlig. 
På billedet er han kun en dag gammel og vi der er vi stadig på sygehuset. Det er mærkeligt at tænke tilbage på, for på det tidspunkt havde jeg virkelig svært ved at forstå, at han var min og i dag har jeg svært ved at forstille mig, en hverdag uden ham. 
Det er utroligt hvordan ens liv bare kan ændre sig fra den ene dag til den anden. Men det er helt klart til det positive, for nu giver livet pludseligt bare lidt mere mening <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar