fredag den 5. juni 2015

Glædelig farsdag

Glædelig farsdag til alle fædre derude<3 


I år er det første gang jeg/babyboy har skulle give hr. kæreste en farsdags gave. Vi har dog førhen givet hinanden en lille ting fra vovse, men i år er vi rigtige forældre, så det er lidt mere specielt. 
Jeg har brugt længe på at spekulere over hvad jeg skulle finde på. Jeg ønskede det skulle være en speciel gave, som han vil kunne gemme for altid. Så da jeg kom i tanke om, at han længe har ønsket at få lavet en billede af babyboy i hans brandmandshjelm, så var det selvfølgelig det han skulle have. Desværre kunne jeg ikke nå at få det lavet inden i dag, så han måtte nøjes med et gavekort dertil, men så kan han også være med til at bestemme helt præcis hvordan det skal se ud. 
For at han ikke bare skulle nøjes med et kort, havde jeg printet denne plakat ude fra Ide møblers hjemmeside og farvelagt den, så den kan stå og pynte indtil han få lavet det rigtigt billede. 

Hvad har i givet jeres fædre eller jeres børns fædre i dag? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar