torsdag den 18. juni 2015

Mere sol tak!

Hej derude og glædelig torsdag <3 

Vejret skriger ikke ligefrem sommer i disse dage. Jeg synes faktisk mest af alt at det minder om efterårsvejr, man kan i hvertfald ikke se på vejret at vi er midt i Juni måned. Så som i nok har gættet er billedet ikke fra i dag, men fra i sidste uge, hvor vejret var så godt at man kunne ligge udenfor og nyde det, hvilket hele familien nød, nogle i solen og andre i skyggen.
Selvom jeg synes regnvejr er hyggeligt og indbyder til indendørs hygge med dynen og en god film, så synes jeg det er rigeligt med kun en regnvejrsdag, og derefter må det gerne blive godt vejr igen, for det er altså lidt hyggeligere at gå en tur med f.eks. gå med barnevognen når solen skinner.  Så hvis det stod til mig så skulle sommeren komme tilbage i morgen, men det er desværre ikke tilfældet, tror faktisk ikke at vejrudsigten melder om over 20 grader de næste 14 dage, hvilket jeg er godt sur over. For jeg synes snart vi fortjener at få sommer! 


Men når solen ikke vil komme frem i dag, vil jeg bruge dagen på at få lavet lidt videre på indbydelserne til lillebrors barnedåb, som vi skal holde til august. Vi mangler kun at få, få ting på plads, med hensyn til planlægning af dagen og ellers at få sendt indbydelserne ud. Så dem må jeg hellere snart få gjort færdige, så gæsterne kan få besked om hvornår han skal døbes. 
 Ellers skal jeg selvfølgelig op og stemme, det er jo vigtigt at man husker at få det gjort. Vi har besluttet at gør det til en hyggelige tur, så når hr. kæreste har fri fra arbejde, pakke vi lillebror i barnevognen og vovse i snoren også gå vi en tur derop. Så kryds finger for at vejret er bedre omkring klokken 17 :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar