onsdag den 17. juni 2015

Onsdagsønske #47


Jeg har længe gået og leget med tanken omkring at prøve at lave mine egne is. Jeg har dog bare manglet nogle forme til det, så da jeg faldt over disse forme fra Nicolas Vahé, var jeg solgt. Jeg er vild med at det er rigtigt ispinde man bruger som pind, for sådan skal det altså være når man spiser is (synes jeg ihvertfald). 
Sættet består af en form med plads til 6 is samt 100 ispinde med "100% Homemade" tryk på, det kan købes her for kun 89 kr, hvilket jeg synes er et fund. Desværre er sættet lige nu udsolgt på alle hjemmesider hvor jeg kan finde det, men man kan skrive så op, også får man en mail, når det er på lager igen. Det har jeg ihvertfald gjort, for kan ikke vente med at få det købt, så jeg kan lave nogle lækre sunde sommeris. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar