søndag den 3. november 2013

Uge 44 Op&Ned

OP:
  • At nu er efteråret endelig kommet ordentligt til Danmark. Jeg synes det er så hyggeligt at man kan hører regnen og blæsten udenfor imens man sidder og hygger indenfor.  Jeg nyder simpelhen bare at se årstideren skifter. 
  • Friends Marathon på Zulu lørdag eftermiddag. Så havde man jo en grund til at blive og putte på sofaen.  
  • At min Goodiebox er kommet. Nu kan jeg slet ikke vente med at få det hele prøvet og forhåbentligt skrevet et indlæg omkring det til jer. 
  • At jeg har jordens sødeste kæreste, som kom ned og hjalp min kollega og jeg på mit arbejde i mandags pga vejret udenfor. 
  • At have en fri søndag. Som er blevet brugt på fødselsdag og hygge. Men som også er blevet brugt på at gøre min fars lejlighed ren, så den er nu klar til jeg i morgen skal til Fredericia og aflevere nøglerne så håndværkerne kan komme i gang. 
  • At have fri på en mandag. Behøves jeg er sige mere??!
NED:
  • At det var storm vejr i mandags imens jeg var på arbejde. Lyset blikkende, dørerne åbnede sig af sig selv, det var i det hele taget ikke rart at være på arbejde i sådanne et vejr. Der vil man heller være hjemme i trygge rammer.
  • At valder er blevet for stor til alt hans vintertøj.
  • At skulle arbejde i ens fri weekend. Hvad gør man dog ikke for at have fri det meste af ens fødselsdag?!
  • At jeg ikke har nået at få vasket tøj i denne uge, så nu har jeg snart ikke mere rent tøj. 
  • At mine regnbukser et revnet, da jeg var på vej på arbejde i mandags. Så selvom jeg havde regnbukser på kom jeg på arbejde ned våd numse. 
  • At weekenden endnu en gang er gået alt for hurtigt og i morgen er det mandag igen. 
Har i haft en god uge? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar