fredag den 22. november 2013

Vovse Mode

Jeg har en hund som fryser når det bliver koldere i vejret og det kan man jo godt forstå, for hvem gør ikke det? Han viser det på den måde at han bare ikke vil udenfor, før det er aller mest nødvendigt og det synes jeg simpelhen er snydt for ham. Så derfor har jeg anskaffet ham en jakke til når vinteren indtræder og en trøje til overgangs perioden. Han har intet imod at have det på, og når det bliver koldt nok vil han faktisk ikke ud uden. Så det har været den helt rigtigt løsning for os. Mange synes det er mærkelig at jeg giver min hund jakke på, da de fra naturens siden jo er vant til at gå uden. Men det er absolut ligeglad med, for jeg ønsker det bedste for min hund. 
Jakken er fra mærket Trixie som jeg synes er af de bedste jakker som man kan få til franske bulldogs. 


Og trøjen er fra Ebay og er en Adidog




Ingen kommentarer:

Send en kommentar