søndag den 17. november 2013

Uge 46 Op&Ned

Op
  • At jeg i fredags havde fødselsdag og nød dagen fulde drag sammen med hr. kæreste, både med middag og bowling.  
  • At min far, for første gang har været på besøg hos mig efter jeg er flyttet til Middelfart i anledning af min fødselsdag, og det har virkelig været rart at han endelig har kunne se hvor jeg bor. 
  • At komme hjem efter arbejde til aftensmad på bordet og tændte stearinlys og en sød kæreste, så kan dagen bare ikke blive bedre. 
  • Jeg endelig har lært hemmeligheden bag at bage vandbakkelse. Det har længe været en umulig opgave for mig. Men fandt en opskrift som gjorder det let for mig at forstå hvad man skulle. For i mine øjne findes der virkelig ikke noget bedre end vandbakkelse med frugt til ens fødselsdag. Mums! 
  • At modtage en pakke med posten på ens fødselsdag pga ens søster bor i Århus og ikke har mulighed for at komme og besøge en. 
  • At bruge søndag aften på sofaen med dyne, en vovse der ligge og sover også en masse god tv i flimmerkassen. 
  • At nu er der virkelig ikke længe til det er den første 1 december, hvilket betyder JUL!! 
Ned: 
  • At starte ugen ud med en 12 timersvagt på arbejdet er aldrig sjovt, specielt ikke når det er en vagt med mange problemer med kunderne.  
  • At jeg stadig døjer med ondt i min hånd, er efterhånden virkelig ved at være træt af det.
  • At jeg starter min fødselsdag ud med at smadre min mobil og jeg nu bliver nød til at få den lavet hurtigst muligt, da jeg selv altid har været efter de mennesker som ikke har fået lavet deres mobil når de har ødelagt den. 
  • At blive sat af ved Kolding storcenter og lige tro man rigtig skal ind og hygge sig og i det man træder ud af bil står man begravet i mudder. Også kører hr. Kæreste bare videre, så jeg blev nød til at gå rundt i Kolding storcenter, med sko der var fyldt med mudder. 
  • At finde ud af at efter en hel morgenvagt på arbejdet, at man har en birkes mellem tænderne og der er ingen der har sagt noget til mig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar