lørdag den 16. november 2013

Min fødselsdag i billeder


Vågende i går morges til fødselsdagssang og kys fra hr. Kæreste som derefter tog på arbejde også kunne jeg få lov til at hygge mig selv indtil jeg skulle på arbejde. Men da jeg stod op, mødte jeg en lejlighed der var fyldt med flag, han havde endda også sat flag op udenfor. 


Dagen bød på en morgen gåtur med hunden i det lidt tågede vejr, men det har ikke regnet eller på anden måde været dårligt vejr så må have opført mig ordnetligt det sidste år. 


Da jeg kom på arbejde tabte jeg min mobil, hvilket resulteret i at jeg ødelagde min mobil. Hvor uheldig har man lige lov til at være på sin egen fødselsdag? 


 Da hr. kæreste og jeg var kommet hjem fra arbejde, stod den på kage og pakker. Jeg havde taget kage med hjem fra arbejde så jeg i det mindste kunne få kage på min fødselsdag, selvom jeg ikke skulle holde noget fødselsdag for familien. 



Vovse han elsker pakker, (eller nok retter papiret om pakkerne) så der var både glæder i mine og vovse øjne da vi sad under dynen og hyggede med at åbne gaver. 


Efter jeg havde taget indholdet fik vovse papiret også hyggede hans sig ellers også. 




Efter jeg havde åbnet gaver osv gik vi en tur ind i byen, jeg plejer altid at købe en gave til mig selv for hyggens skyld med det havde jeg ikke nået i år, så den ville jeg ind og finde. De havde dog ikke det jeg ville have, så må vente til i næste uge hvor de får det hjem igen. Vi gik også en tur ned til vandet for at se juledekroationerne, som jeg synes er rigtigt flotte her i Middelfart by. 


Om aften tog vi på Asia og spiste, jeg var fast besluttet på jeg ville have sushi, men da hr. kæreste ikke kan lide det, så måtte vi jo finde er sted hvor han kunne få noget andet og jeg kunne få min sushi. 


Hr. kæreste sørgede endda for at der stod flag på bordet. 


Vi sluttede aften af med at tage ud og Bowle, hvilket er rigtigt længe siden jeg sidst har gjort. Jeg havde helt glemt hvor sjovt det er, men hvor fik jeg grint og hyggede mig, grinte specielt over størrelse forskellen på hr. kæreste og min sko.  

Det har alt i alt været en fantastisk dag som sent vil blive glemt. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar