lørdag den 16. november 2013

H&M holiday favorites

Strømpebukser // Buksedagt // Armbånd // Taske // Trøje // Sko //  Palliet jakke // Kjole 

H&M har igen i år lavet en Holiday kollektion hvor jeg synes der er meget fint tøj i blandet. Jeg kan specielt godt lide deres palliet jakke og nogen af strømpebukserne. Jeg kan lige forstille hvordan begge dele kan piftet et hvert sæt tøj op. Også kan jeg godt lide at tingene ikke koster en million, for så har jeg ikke så meget imod at købe noget som er lidt mere specielt, som f.eks. strømpebukserne er, da jeg ikke er sikker på hvor ofte jeg ville få brugt. 
Men jeg synes faktisk også nogen af tingene sagtens kan bruges til hverdag, hvilket også er vigtigt for mig når jeg køber tøj, da jeg godt kan lide at man kan bruge det meste af ens tøj til alle lejligheder.  

Er der noget i har fundet spændende ved H&M's nye kollektioner? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar