mandag den 25. november 2013

Uge 47 op&ned

Op:
  • At have fri tirsdag til torsdag pga. man har arbejdsweekend. Så er det næsten lige til at overskue. Man har skulle arbejde både lørdag og søndag fra 5:45 til 14:00.
  • At søndag aften blev brugt på sofaen med mad udefra og tømmermænd i Vegas i dvd'en. Mere afslapning bliver det bare ikke. 
  • Lørdag var vi ved Hr. Kærestes søster og mand for at spise sammen med resten af hans familie, og det er jo al tid hyggeligt at ses med dem. 
  • Hr. Kæreste har købt ny bil, en lille smart sag som lige er noget for mig. Jeg glæder mig helt vildt til at få kørekort nu, så jeg selv kan komme ud og kører i den også. 
  • At der i lørdags kun var en måned til juleaften.. Glæder mig allerede helt vildt og kan ikke vente på at jeg i næste uge skal ud og købe gaver. 
Ned:
  • At jeg ikke kan huske hvad jeg brugt overnævnte fridage på. Må virkelig ikke være skete særlig meget spændende i mit liv.
  • At Ugens Op&Ned først kommer i dag mandag, istedet for søndag som jo er meningen.
  • At bruge hele min tirsdag eftermiddag og aften i bil, bus og tog til og fra Randers, for at aflevere bilen som hr. kæreste havde solgt. Vi kørte hjemme fra klokken 15:00 og var først hjemme i vores eget lille hjem klokken 20:30.
  • At ovennævnte besøg hos svigerfamilen stod på guleærter, kan virkelig ikke få det ned.. 
  • At jeg lørdag absolut ødelagde alt hvad jeg fik fingerne i og jeg intet kunne finde ud af på arbejde. Pga for lidt søvn for mange dage i streg. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar