torsdag den 7. november 2013

En hygge dag med en god veninde



Det her indlæg er åbenbart ikke blevet udgivet da jeg sat computeren til det for længe siden. Men i skal selvfølgelig ikke snydes for det, selvom det er lidt længe siden det hele faktisk skete. 

Imens jeg var i København tog jeg ud og spiste med en god veninde. Vi var på Cafe Class, hvor vi begge fik en lækker gammeldags burger. Synes virkelig Cafeen var hyggelig og bestemt et sted jeg godt kunne finde på at komme igen, for burgeren jeg fik var også helt fantastisk god. Efter vi havde spist gik vi en tur rundt i byen og kiggede i de forskellige butikker og selvfølgelig shoppe lidt. Jeg fik købt disse øreringe og disse sko. Jeg synes altid at penge sidder lidt mere løst når man er ude med pigerne end når det er hr. kæreste der er med, for hr. kæreste når altid at blive træt af det hele før jeg er færdig.  
Det var rigtigt rart at se min veninde igen, vi ses ikke så ofte så når vi endelig ses, er det bare med at nyde det endnu mere, end hvad med gjorder da vi boede i samme byen.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar