fredag den 8. november 2013

Indlæg nummer 100


Utroligt jeg allerede er nået til mit indlæg nummer 100, tiden er bare gået så stærkt. Men jeg har på ingen måde fortrudt jeg tog valgte om at starte bloggen. Jeg synes det er en rigtigt god måde at huske de små ting i ens liv, som man automatisk vil glemme hvis ikke skriver dem ned.  Der er desværre ikke sket så meget spændende i mit liv den sidste måned, da jeg har brugt det meste af min fritid på min far. Min far er kommet på plejehjem for snart 2 måneder siden og vi i familien har skulle tømmes hans lejlighed og få styr alle de ting der hører med til at rykke på plejehjem. Så derfor har der ikke været så mange personlige indlæg som jeg selv synes er hyggeligt ved en blog, men satser på at det bliver lavet om nu. 
Bloggen er begyndt at betyde rigtigt meget for mig i løbet af de få måneder jeg har haft den, og giver mig et eller andet hyggeligt i min hverdag. Så glæder mig til 100 mere indlæg sammen blog og jer <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar