torsdag den 21. november 2013

Gave #1



Det er jo store gave tid for tiden, så jeg har besluttet mig for at jeg vil vise nogen af mine gaver herinde. Jeg havde jo fødselsdag i fredags, hvor jeg fik nogen gode gaver både af hr. kæreste og min søster og hr. kærestes familie, som jeg i holdte jeg fødselsdag for i søndags. Så dem vil jeg vise herinde i løbet af det næste stykke tid. Jeg vil starte med at vise de gaver jeg fik af hr. kærestes familie. Jeg fik i alt 3 lækker gaver af dem, jeg fik en pudder fra nilens jord og et gavekort til H&M, men det er ikke så spændende at vise her, men jeg vil vise den sidste gave som er et deep barrel waver fra Toni & Guy som laver de meste fantastiske bølger i håret. Jeg afprøvede det selv igår, hvor det tog mig omkring en halv time og lave det i mit hår, kunne godt have brugt længere på det, men synes selv at resultatet blev rigtigt godt. Hvis i er ude efter en deep barrel waver, kan jeg helt klart anbefalde dette fra Toni & Guy, det er virkelig let at bruge også holder bølgerne virkelig længe, det er perfekt til diverse julefrokoster.  



Ingen kommentarer:

Send en kommentar