fredag den 8. november 2013

New in





Jeg købte denne jakke i sidste uge da jeg tilbragte en dag i Odense med hr. kæreste. Jeg var først lidt i tvivl om jeg skulle købe den eller ej. Men jeg slog til og hvor er jeg da virkelig glad for jeg gjorder det. Jakken er lavet i kunstpels, har prøvet at tage et billed af det, men det gik vidst ikke særlig godt. Men håber i kan se det. Jakken er dejlig varm så den vil være god at have ud over en top eller en kjole. Men den kan virkelig også gør et outfit helt perfekt for den giver lige det sidste. Jeg tror også den nok skal blive en sikker vinder til diverse julefrokoster i år. Den er fra h&m, og kan vidst ikke fåes i butikkerne mere, men engang i mellem er den på lager på nettet. Det eneste jeg synes den mangler er en lille kappe eller anden form for lukning. Men det skal jeg nok selv finde ud af at lave. Lækker er den jo. 
Dagen i dag, skal stå på lidt afslapping, rengøring også skal jeg finde det tøj jeg skal have på til barnedåb i morgen. Så det er lige til at overskue, er dog efterhånden rimelig træt af at gå herhjemme pga min hånd, men håber på jeg kan komme på arbejde igen fra på søndag. Men nu må vi se, i må ihvertfald have en dejlig dag derude <3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar