søndag den 10. november 2013

Uge 45 Op&Ned

OP:
  • At starte uge ud med at have fri en mandag.  Vildt lækkert. 
  • At endelig være fuldstændig færdig med min fars lejlighed, som nu bare mangler at blive udlejet. 
  • At jeg næsten lige har købt hele serien af gossip girl, så den er blevet set i store mængder nu hvor jeg har været sygemeldt fra onsdag til og med lørdag. 
  • At Hr. kærestes nevø blev døbt i weekenden, hvilket har betydet barnedåb, med kirke, god mad og en masse hygge med hans familie. 
  • At der nu kun er 5 dage til jeg har fødselsdag, kan da slet ikke vente på at se hvad Hr. kæreste har fundet på, hans siger det er noget jeg bliver glad for, men ikke noget jeg ønsker mig. Hvor ond har man lige lov at være?
  • At der er blevet shoppet til den store guldmedalje i denne uge. Kan slet ikke vente med at få det hele i brug. 
  • At det er Mortens aften i aften, hvilket her hjemme betyder and. MUMS!
NED:
  • At jeg mandag morgen var ude og gå med vovse og nåede kap nok ud af vores indkørelse før vovse var meget meget tæt på at blive kørt ned. 
  • At jeg tirsdag aften kom hjem med ondt i hånden. Hvilket fik mig til at gå til lægen onsdag morgen, som kunne fortælle mig at jeg havde fået Sene Skede Hinde Betændelse, hvilket gør AV AV. 
  • At jeg er kommet til at føle mig gamle. Da der er i løbet af weekenden er blevet oploadet en masse Galla billeder fra mit gamle gymnasie, hvilket har fået mig til at drømme tilbage til det var mig, der stod i stor fin kjole og skulle danse for hele skolen, hvorefter jeg er kommet til at tænke på det allerede er 2 år siden. Hvor er al den tid blevet af? 
  • At den første dag efter min sygemelding er en søndag hvor jeg skulle møde klokken 5:45. Hvilket i mine øjne er alt for tidligt lige meget hvilken dag det er. 
  • At det nu har taget mig 14 dage at lave en ønskeliste og jeg stadig ikke har fundet på noget. 
  • At uge er gået alt alt for hurtigt endnu engang. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar