torsdag den 14. november 2013

Ny taske




Jeg fortalte i indlægget her, at jeg havde været på posthuset for at hente en taske, som har været meget længe under vejes. Jeg købte den d. 1/9, og den landende først hjemme hos mig i tirsdags. Jeg købte taske på hjemmesiden megarabat.dk, hvor jeg indtil nu har været fuld tilfreds med deres leveringer. Jeg er dog efter denne længe vente tid rimelig utilfreds med dem, da de ikke informere eller noget. Jeg skulle selv skrive til dem og finde ud af at tasken sat fast i tolden, og de ikke vidste hvornår jeg ville få den. Men udover den uheldige episode er jeg nu meget glad for min taske. Selve tasken er fra firmaet Designnliving, og jeg synes den har en perfekt størrelse til en hverdags taske også passer den næsten til er hvert outfit. Og sådanne en taske er noget som jeg længe har manglet. 
Og se lige pauseklovnen som har været på spil igen, når han kan komme til det sidder han helst midt i det hele når der skal tages billeder, for han vil jo nødig glemmes. Men han syntes vidst til sidst det hele blev lidt kedeligt. Men sød det er han nu<3 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar