onsdag den 13. november 2013

Jeg VIL på ferie!


Meget af den tid jeg bruger foran computeren bruger jeg enten på bloggen eller også så kigger jeg på ferie. Jeg er fortiden i gang med at finde ud af hvor i verden jeg skal tilbringe nytår henne. Lige nu er jeg meget tændt på at skulle til Kap Verde. Hvilket dog vil betyde vi skal holde nytår i Danmark og vi så skal flyve den 1/1 klokken 6:50, men tænker at det var da også en god måde at starte det nye år ud på. 
Vi har planer om at vi gerne vil have en rejse med All Inclusive, da det bare skal være en ren afslappings ferie og jeg har faktisk fundet det perfekte sted i mine egne øjne. Nu må vi se om Hr. kæreste er med på den også. Men hvem kan sige nej til dette??
Er der andre end mig som drømmer om at starte det nye år ud, i andre dele af verden end Danmark?






Ingen kommentarer:

Send en kommentar