onsdag den 30. oktober 2013

Verdens bedste overraskelse

Som jeg nævnte i uge 42 op&ned her, så har hr. kæreste overrasket mig.  Han havde sagt til mig at jeg skulle være klar til at blive hentet fra arbejde når jeg havde fri klokken 18:45. Det var det eneste jeg vidst indtil jeg stod midt i det hele. 
Vi startede med at kører til Vejle, hvor vi skulle spise på Cafeen den gamle arrest. Jeg fik en burger, som var rigtigt lækkert, tiltrods for at min appetit var ikke den store, pga jeg var så nysgerrig på at finde ud af hvad vi skulle efterfølgende. 




Da vi gik derfra afslørede han at vi skulle til Medina koncert. Det var hendes akustiske tæt på Tour, som han havde hørt jeg havde snakket om for en måned forinden at jeg rigtigt gerne ville til.
Var rigtigt overrasket over at han havde planlagt alt det, og følte mig bare helt utrolig heldig over at være hans kæreste, når han kunne finde på at overraske mig sådan. Det var en helt fantastisk oplevelse. 
Jeg havde gået og været små sur hele dagen da jeg ikke er god til overraskelse og vil helst bare vide det hele fra starten af, men han gav sig ikke. Og det er jeg virkelig glad for, da det ikke havde været en ligeså fantastisk aften hvis jeg havde vidst det hele fra starten. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar