fredag den 14. marts 2014

Rensprodukter fra Chanel


Jeg har længe haft problemer med uren hud, hvilket for mig personligt er et stort problem. Jeg har haft undersøgt meget om hvad folk gør for at holde deres hud ren på nettet. Men har ikke kunne finde noget, jeg kunne bruge. Derfor tog jeg ned i min lokale Matas, for at hører om de kunne guide mig lidt. Hende jeg kom til at snakke med, var rigtigt venlig og hjælp mig igennem en guide af de forskellige produkter, hun kunne anbefalde. Jeg endte ud med at vælge disse produkter fra Chanel. Og jeg må sige, det er længe siden jeg har haft sådan en fin en hud. Produkterne ligger dog lidt i den dyre ende. Så det er noget man skal gør op med sig selv om man vil bruge de penge det koster.
Men hvis man er villig til at betale ca. 290 kr pr styk, så kan jeg helt klart anbefalde disse produkter, da de har gjort underværker for min hud.  



Ingen kommentarer:

Send en kommentar