mandag den 17. marts 2014

I would love to wear

Bukser: H&M // Sko: Billi Bi // Halskæde: Pieces // Neglelak: Laushine // Skjorte: Filippa K

Nu hvor solen igen har kigget frem efter en overskyet weekenden, får jeg føles af at jeg har lyst til at tilsætte lidt flere farver til min gaderobe. Denne føles kommer hvert år, når foråret nærmer sig. Min gaderobe, er præget meget af sort og hvidt tøj, så farver er meget velkommen.
 Denne skjorte er helt klart øverst på min ønskeliste, da jeg er helt vild med farve spillet i den også gør farverne bare en glad i låget, og den kan pifte et hvert kedeligt outfit op. Jeg ville vælge at sætte det sammen med et par neon gule sko og neglelak, da der er en smule gule farve i skjorten og derved kan man binde hele sættet sammen på den måde. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar