mandag den 10. marts 2014

Morgenmad #2


Sådan så min morgenmad ud i dag, og gør den stort set hver dag. Jeg spiser skyr med forskellige typer frugt. Dette er et simpelt, men godt morgenmåltid og nemt lige at laver inden man skal på arbejde.
 Jeg er blevet stor fan er skyr med smag, da jeg synes det almindelige er lidt bitter. Men man kan jo bare selv vælge hvad man bedst kan lide. 
I dette måltid spiser jeg 160 g skyr og 114 g druer, som omregnet til kalorier er det 175. Hvilket i nogens øjne ikke er meget. Men jeg spiser jo gerne 6 gange om dagen, så måltiderne er små.  

I dag har jeg først skulle møde på arbejde klokken 10:30, så jeg brugt morgen på at stå tidligt op, gå en lang tur med vovse og spise netop denne lækker morgen imens Go morgen Danmark kører i baggrunden. Så nu efter en stille og rolig morgen er jeg klar og prat til en god dag på arbejdet. 
Håber i også får en dejlig dag derude <3 

Det skal dog lige siges at jeg ikke er nogen kostvejleder, så dette er bare billeder fra min hverdag, hvor jeg viser hvad der fungere for mig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar