tirsdag den 18. marts 2014

Bedre sent end aldrig



Til jul vandt jeg dette smukke smykkesæt i en adventskonkurrence hos bloggen The Space Between. Jeg havde dog helt glemt jeg havde fået det, så det er først nu det er blevet fundet frem, men det gør det jo ikke mindre pænt. Jeg kan godt lide enkeltheden ved det, men på samme tid er der også lidt blink over det, som gør det ikke bliver helt kedeligt. Nu går jeg ikke særlig meget med smykker til hverdag, så glæder mig meget til at komme igang med at bruge det og få sat det sammen med noget af mit tøj, for det har jeg ikke kunne gøre i mit hoved indtil videre. Så hvis i har nogen ideer, må i være velkommen til at dele dem med mig. 
Dagen i dag er blevet brugt her hjemme da jeg har haft fri. Så jeg har både fået ryddet op i alt mit tøj (hvilket var meget tiltrængt), så har jeg fået gjort hele lejligheden ren, hyggede med lange gå tur og bold spil med Vovse og få bagt en lækker kanelkage som hr. kæreste kan få med på arbejde i morgen. Så alt i alt må man sige at det har været en dejlig fridag. God aften derude <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar