søndag den 16. marts 2014

Bolig Cravings #1

Sofa: Ilva // Lyserrød pude: Hay // Lysestage: Kähler // Kalender: Decorate Shop // Tæppe: Hay // Vase: Kähler // Grøn pude: Hay //Lågkrukke: Kähler // Sofabord: Ellos Home

Jeg bruger virkelig meget tid, på at kigge på møbler og pynte genstande på nettet. Så jeg besluttede mig for at vise de ting jeg gang på gang trykker tilbage på i en collage. Når jeg kigger på møbler drømmer jeg mig ofte væk til et større hus og med alle de penge jeg ønsker til at indrette det med. 
Det er dog heldigvis ikke langt ude i fremtiden at vi får mere plads, hvilket også gør det mere spændende at kigge på møbler. For jeg glæder mig virkelig meget til den dag hr. kæreste og jeg står og skal ud og købe nye møbler, til vores fælles hjem. 
Jeg elsker indreting og alt hvad det indebærer, og jeg synes virkelig indretingen af ens hjem, kan sige meget om personen der bor der. 
En af grunde til at lige netop indreting nok betyder så meget for mig, er at hvis ikke min base der hjemme fungere, så bliver jeg hurtigt stress og i dårligt humør. Så derfor sætter jeg rigtigt stor pris på der er styr på mit hjem. 
Til mit held er hr. kæreste ikke særlig kræsen når det kommer til møbler, og han kan lide det meste jeg viser ham. Så han er faktisk gået med til, at hvis det var nu vi skulle ud og købe møbler at jeg måtte "få" det hele på collagen. Han er dog ikke vild med der lyserrøde pude, men så længe der også er en grøn går det nok, som han siger. 
Jeg kan rigtigt godt lide meget netrale farver, med et snært af pastel farver når det gælder indretning og jeg kunne aldrig finde på at vælge pangfarver og kører den igennem. Det skal dog ikke alt sammen være nye ting, jeg kan også godt lide ideen med gamle møbler og arv stykker. Så det er der også en del af i mit hjem. 
Selvom dette er fremtidige ønsker, så går der ikke længe før en af dele er i mine hænder, kan i gætte hvad det er? Har engang før talt om tingen har på bloggen, hvis det kan hjælpe. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar