lørdag den 8. marts 2014

Gave #8

 

Da Valder havde fødselsdag, fik han selvfølgelig også gaver. Af mine mor fik han denne fine sparebøse fra Søstrene grene
Jeg har lige siden han var lille, gerne ville have en sparebøsse til ham. Men det har ikke skulle være en helt almindelige sparbøsse, det har skulle være en sparbøsse, som lignede ham. Men jeg har ikke haft helte med mig i min søgen. Så da han åbnede gaven fra hende, kunne jeg ikke helt lad værd med at grine lidt. Den ligner ham, men minder mig også lidt om en sparebøsse man giver i dåbsgave til små børn. Men han er også mit lille barn, så det passer jo perfekt. 

Her hjemme står den i aften på afslapping på sofaen, med Melodi Grand Prix kørende i fjernsynet. Det er ikke noget jeg normalt ser, men nu synes jeg ikke rigtigt der kommer andet spændende i aften, så jeg giver det en chance.
Hvad er jeers holding til det, er det noget i ser eller noget i hader? 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar