mandag den 24. marts 2014

Ferie forberedning #1


Nu er der efterhånden kun 2 måneder til jeg skal på ferie (helt præcis 64 dage). Så jeg er så småt gået i gang med at kigge på ny bikini. Jeg er rimelig sikker på formen på den, men langt fra mærke og farve. Jeg har længe kiggede på bikinien fra H&M, hvor det er specielt er farven jeg godt kan lide, men også snittet op den og detaljerne er jeg ret vilde med. Jeg tvivler dog bare på den vil sidde godt på mig. Derfor er den ikke blevet bestilt hjem endnu. Jeg er også vild med den sidste bikinien fra Wonderland Ved denne bikini kan jeg godt lide prikkerne, men også formen på både underdelen og overdelen synes jeg er fin, måske lidt gammeldags i snittet.  
Noget af det jeg leder efter ved en bikini, er selvfølgelig en der sidder godt, men også en som ikke giver irriterende mærker, når man får sol. Jeg kan godt lide ideen omkring at finde et par forskellige bikini, som man kan mikse på kryds og tværs. Her ville jeg vælge en neutral, gerne sort bikini som basic delen også tilføje noget liv via et par farverige bikinier.  
Har i nogen gode bikini tip? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar