tirsdag den 25. marts 2014

Det Perfekte Walk-in





Det her er da nok et af de meste perfekte walk-in-closets jeg har set! Det er den norske blogger Nina, som blogger på Stylizimo, som er hjernen bag dette lækker projekt. I har måske set det før, da det har været delt vildt og bredt rundt omkring i blogland, men det er virkelig også et gennemført rum. 
Det må være enhver piges drøm at få sådanne et rum, hvor alt ens tøj, sko, tasker, smykker og andre accessories kan organiseres på bedste vis. 
Noget af det jeg bedst kan lide ved rummet, er at det er et "low budget Walk-in-closet", som Nina også selv betegner det som. Hun har lavet en indkøbsliste, til hvad hun har købt og hvor hun har købt det, på hendes blog. Og hun har alt i alt kun brugt 4300 NOK, som omregnet til danske kroner er ca. 3900 kr.  Dette skyldes at en stor del af interiøret faktisk "bare" er fra IKEA. Så dette rum viser, at bare på grund af at interiøret er fra en butik som IKEA, kan det sagtens se lækkert og eksklusivt ud, hermed ikke et ondt ord omkring IKEA, da jeg selv er stor fan, men håber i ved hvad jeg mener. Men at alt er købt i en butik som IKEA, kan det også bare muligt for alle at skabe deres drømme walk-in. Jeg ved ihvertfald godt hvor jeg skal finde min inspiration til mit eget walk-in når jeg skal igang med at lave det. 
Hvis i ikke allerede kender Styliziom, kan jeg helt sikkert anbefalde jer at tjekken bloggen ud, da det virkelig er en lækker blog, som er indbegrebet af lys og lækker skandinavisk æstetik.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar