onsdag den 12. marts 2014

Onsdagsønske #19



Som mange af jer nok allerede ved, så har Leighton Meester fra Gossip Girl stået model for Nelly i anledningen af deres 10 års jubilæum. Det er virkelig en lækker kollektion, som har en blanding af det rå, feminine, festlige og det klassiske, så der er lidt for en hver smag. 
Jeg er personlig ret vild med dette sæt, som bare er så fint på hende. Men hun  er jo også bare pisse lækker lige meget hvad hun har på. 
  Lige nu er det desværre kun nederdelen der kan fåes online og selvom det er pæn for sig selv, har jeg endnu ikke klikkede dem hjem, da det irriterer mig at jeg ikke nåede at få fingerne i blusen også, så jeg går og håber på den kommer online igen, for så slår jeg helt klart til. 
Har i nogen favoritter fra kollektion, i gerne vil have fingerne i?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar