lørdag den 8. marts 2014

Puha det er efterhåndende længe siden



Kender i det, at tiden går og går, og man når ikke det halve af hvad man gerne vil? 
Sådan har jeg haft det den sidste uge. Det er ikke fordi jeg har lavet noget sindsygt spændende, faktisk overhovedet ikke. Men har bare haft travlt med at passe mit arbejde, passe min træning og sørger for jeg har spist rigtigt. Jeg har faktisk ikke haft meget fritid den sidste uge, som jeg ikke har brugt på at sove, vaske tøj eller andre praktiske ting som man skal have lavet i hjemmet. Men har ærlig talt heller ikke følte mig særlig inspireret, jeg har været her inde et par gange for at lave et nyt indlæg, men jeg har simpelhen ikke kunne få mine tanker ned på papir. Sådan går det jo engang i mellem, men begynder nu at føle jeg igen har noget at fortælle. Så håber stadig i vil læse med. 
Håber i får en god aften derude. <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar