torsdag den 13. marts 2014

G O D W E E K E N D




Så har jeg fået fri fra arbejde og er på vej hjem, hvilket betyder weekend og hvor føles det rart. Normalt er det min arbejdsweekend i denne, så burde faktisk både arbejde fredag, lørdag og søndag. Men har fået fri da hr. kæreste og jeg tager i sommerhus i morgen sidste på formiddagen til og med søndag. Vi skal afsted med 3 af hr. kæreste kollegaer fra brandstationen og deres familier. Det er faktisk noget der har været planlagt meget længe, har bare glemt at nævne det før nu. Sommerhuset ligger på Rømø og er af typen luksus sommerhus. Dette indbærer pool, vandrutsjebane og udendørs spabad. Så der er rig mulighed for at få slappet af og nyde en weekend i godt selskab.  
Desværre skal Valder ikke med, da vi alle 4 familier har 1 eller 2 hunde, derfor ville dette blive lige voldsomt nok. Så han skal på ferie hos farmor og farfar i Bogense, hvilket han også elsker, så det er win win for os alle sammen. 
Jeg glæder mig rigtigt meget til en weekend væk hjemme fra, hvor man ikke har alle de daglige gøremål hængene over hovedet. 
Ved ikke hvor meget tiden bliver til at tjekke in her hos jer, men har lavet til par indlæg så der ikke bliver helt stille hele weekenden. 
God weekend når i engang når så langt<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar