mandag den 13. juli 2015

Vægtabs Update #4


Den forgående uge er gået over al forventning. Jeg har længe overvejet om jeg skulle begynde på at tælle kalorier igen, da jeg synes det er mere overskueligt, men også for at få et skub i den rigtigt retning. Så i onsdags besluttede jeg mig for at det skulle være nu, så siden da har jeg talt mine kalorier, hvilket også kan ses på mit vægttab. Det er rart endelig at kunne se på vægten at det man gør er rigtigt. 
Vi har i den sidste uge spist en masse forskellige ting, men min helt klarer favoritter er kylling med kartoffelsalat, æggepandekage med kylling og grøntsager og bønnerfritter med oksedeller. Men jeg har generelt prøvet at gør al min mad spændende, da jeg derved får mere lyst til det og på den måde undgår at spise usundt. 
Men jeg har dog også fået lidt usundt, min svigerforældre havde kage med da de var på besøg igår også var vi ude og spise fredag aften, hvor jeg fik burger og hvad der, dertil hører. Men til trods for min små ups'er, så synes jeg alligevel jeg har haft et fint vægttab. 

Vægttab denne uge 2,1 kilo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar