lørdag den 18. juli 2015

Baby mode #2


Jumpsuit: Joha // Bukser: H&M // Trekanttørklæder: H&M 
Kortærmet Body: Joha // Hættetrøje: H&M // Bukser: GRO
Shorts: Small Rags // Langærmet body: GRO // Solhat: Joha 
Jeans: Small Rags // Langærmet Body: Joha // Leggings: MarMar

Lillemanden er  efterhånden ved at gå en størrelse op i tøj og derfor er jeg gået i gang med at lave en liste over hvad jeg endelig mangler. Hvilket generelt er lidt af det hele. Vi havde håbet på at det skulle bliver ordentlig sommer i år og derfor havde vi også købt noget sommertøj til ham i str 62. Men nu hvor sommeren ikke ligefrem viser sig fra sin bedste side, bliver jeg nød til at anskaffe mig lidt mere af det varmere tøj (desværre).  
Jeg er meget vild med farven på den bruge kortærmede body fra Joha, men også de mint grønne bukser fra GRO, står højt på lillemandens (min) ønskeliste. Tøjet fra Joha er generelt meget lækkert og vi har været stor fan er de ting vi tidligere har haft fra mærket, men mærket GRO er ikke et mærke jeg før har hørt om, så hvis i kender til det, må i meget gerne give jer mening omkring det, da jeg ikke vil kaste mine penge efter det, hvis det er dårligt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar