søndag den 12. juli 2015

I would love to wear



Shorts: H&M // Top: River Island // Sandaler: Bianco // Solbriller: Cheap Monday // Taske: 
H&M // Halskæde: Malene Birger  

Hvor bliver sommeren dog af? Jeg synes mest af alt at vejret de sidste par dage har mindet om at årstiden skulle sige efterår og ikke sommer, som det endelig er. Men hvis vejret havde viste sig fra en mere sommerlig side, ville jeg mere end gerne iført mig dette outfit. 
Den klassiske hvide toppen er en mangle varer i mit klædeskab, så sådan en skal jeg have fundet mig og synes faktisk toppen fra River Island er et godt bud dertil og halskæden fra Malene Birger vil jo også altid være en god ting at have i sit skab, men dog er pengene ikke lige nu til at betale 1395 kr for en halskæde, så den må blive i mine drømme (for nu). 

I dag skal dagen gå med rengøring og besøg af mine svigerforældre, hvilket jo altid er hyggeligt. Ellers skal der bare slappes af og nyde det sidste af en hyggelig weekend. Jeg synes altid der er noget specielt over søndag aften, jeg synes altid man hygger lidt ekstra, da det jo er det sidste af weekenden. Så mon ikke også i aften bliver lidt ekstra hyggelig, jeg vil ihvertfald gør mit for det. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar