mandag den 6. juli 2015

En pragtfuld weekend


Sikke en dejlig og fuld pakket weekend vi har haft. 
Solen har jo vidste sig fra sin bedste side, så fredag efter jeg havde gjort hovedrent, lagde lillemanden, vovse og jeg os ud på græsplænen, hvor vi(jeg) hyggede os med danske jordbær, en kold sodavand og en frisk bagt stenaldermuffins, så kan man da ikke starte weekenden meget bedre. 
Der udover har weekenden også stået på en badetur og aftensmad med svigerfamilien og søndag tilbragt vi i Fredericia sammen med min mor, onkel og tante, hvor vi tradition tro var til 5-6 juli. Så det har været en weekend i familiens skød, hvilket jeg altid synes er hyggeligt. 

Selvom weekenden sluttede i går og hverdagen er startet igen, så er det ret at kunne se tilbage på en dejlig weekend <3 Jeg har indtil videre ikke det vilde af planer den kommende uge, udover jeg skal et smut til læge, men mon ikke jeg finde på noget i løbet af uge. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar