søndag den 5. juli 2015

Inspiration // Badeværelse



Et af de rum vi ikke har/skal lave noget ved, under vores ombygning er badeværelset. Ikke fordi vi ikke ønsker at få nyt badeværelse, men fordi at vi vil vente til vi om nogle år, skal lave badeværelse nummer 2, så de kan blive ens. 

Jeg ønsker dog stadig at der skal ske lidt derude, for det badeværelse vi har lige nu, er ikke særlig spændende. Derfor er jeg begyndt at kigge lidt rundt efter inspiration til at opdatere det. Men når man kigger rundt på forskellige badeværelser, er det svært med ikke at drømme om at lave det hele om, for der findes virkelig mange flotte badeværelser. Vores badeværelse måtte i hvertfald godt på magiskvis komme til at ligne en blanding af disse 4 badeværelser. Jeg drømmer om at få et stort badeværelse med badekar og plads til en pæn reol og gerne i lysefarver. 

Det badeværelse vi har i dag, er ikke særlig stort, så jeg har ikke mulighed for at sætte et møbel eller andet ind, så jeg tænker at opdatere det med et nyt spejl, pyntegenstande og måske lidt billeder på væggen. Så hvis i har nogle gode bud på hvad det kunne være må i endelig sige det, for er selv ret meget på bare bund. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar