fredag den 3. juli 2015

En tur i cirkus + en aften uden lillebror


Fornylig inviteret hr. kæreste mig i cirkus. Til at starte med var jeg lidt skeptisk over at lillebror skulle passes ude, men han fik mig overtalt, nu at det bare var et par timer og det var hans søster som skulle have ham. 
På selve dagen havde jeg det meget mærkelig med at aflevere ham, men det gik over alt forventning og han havde opført sig ordentlig, så det var dejligt. Jeg fik dog også tilsendt et billede under forstillingen af ham, hvor han lå sødt og sov og derefter nød jeg forstillingen det mere, for jeg vidste han ikke lavede ballade. Det var rigtigt ret at have et par timer alene med hr. kæreste, for selvom jeg elsker lillebror overalt på denne jord, var det ret bare at være kæreste og ikke forældre for et par timer. Helt klart noget der gav lidt overskud på kontoen igen. 

Men tilbage til forstillingen, som dette indlæg jo endelig skulle omhandle. Vi var inde og se Cirkus Arena's 60-års jubilæumsshow med Sine Lindkvist og Uffe Holm. Hvilket er et fantastisk show, jeg var vild med stort set alle numrene, jeg er dog bange for klovne, så det nummer kunne jeg godt have været foruden. Det var alt i alt et fantastisk hyggeligt show, som jeg helt klart kan anbefale andre med børn eller med en barnligsjæl at tage ind og se, for jeg synes bestemt det var alle pengene værd og at man var underholdt fra start til slut. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar