tirsdag den 7. juli 2015

Et år siden // Juli 2015

.. for et år siden delte jeg nogle af min oplevelser fra Egypten med jer, et af indlæggene var fra byen Hurghada

Hold nu op hvor er det sket meget siden juli måned sidste år. Men nu har jeg nok også haft et af de meste hektiske og forandringsfulde år. Hvor der er sket store ændringer både i mit arbejdsliv, på boligfronten og ikke mindst i mit privat liv, hvor den største forandring nok er sket. 
 Nu hvor der er sket så store forandringer, nyder jeg at kigge tilbage, og juli måned sidste så ret så varm og rar ud igennem min linse. 

Kan i huske hvad i lavede i juli måned sidste år? 

.. fandt jeg også et aftryk fra et dødt dyr eller noget der mindede om på min terrasse. 



.. delte jeg mine tanker omkring uddannelse med jer og fejrede at bloggen fyldte 1 år

.. var jeg på en meget lang cykeltur, som jeg faktisk stadig i dag tænker tilbage på når jeg kører til Bogense. 


.. nød jeg en lækker sommeraften på gammel havn i Middelfart. 




 .. tilbragte jeg meget tid ved stranden både hvor vi grillede og hvor vi badet

.. købte jeg mig et første par Birkenstock

.. så jeg en flot solnedgang på stranden mens vovse leget i vandet. 

.. lavede jeg masser af lækker mad, f.eks. kylling med stegt grønt

.. denne nemme tunsalat. 


.. og selvfølgelig denne low-carb burger.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar